14 Şubat 2010 Pazar

iri göz

izlediğine emindim gözlerindeki yıldızların beni
üstümdeki karanlığı aydınlatmak için karanlığın içinden
ihtiras kayıpları yüklü iri gözler
avuç içi hayat beşiği olan kırmızı saçlı kadın
üstelik kırıklarınıda aldırmış hayallerinin
yarınım olacağına inandım fısıltısından kulağıma
ya başımı göğsüne koysaydım
kovulurmuydum gecelerinden
yoksa yeni bi sabaha en güzel senaryomlamı dalardım filmin
hadi göm beni boyunun alabildiği kızıllığa
hadi inadına bikerede tanrıyla konuş benim için
kulluğuna atanayım istifamı alıp tanrının ellerinden
bir gülücükmüydü az gelen insanlara
tövbe ettim senin seline kapılmaya
uykularıma yapıştırdım resimlerini
birazda dallarıma astım
köklerim dibe dalmasın balçığın
işte şimdi sıvıyorum balçıklarla güneşi
zaaflarımın kızıl kraliçesi
şimdi inancımı kaybettiğim yerden sesleniyorum
grileşmiş ruhumuza
hayat bikere iki nokta üst üste koyup
parantez acıcak suratımıza

A.Ç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder