seni kokluyorum ...
ruhun kibirle tütsülenmiş
teninse şehvet
gergin ve çatışmalı bir ruh
sürekli gerilim üreten..
tanrının hediyesi
estetik bir dna zinciri bedeninde
onları tutkuyla tasmalayıp, eğlendiğin
histerik kahkahalarla...
30 Temmuz 2010 Cuma
araftaki ruhların karanlık zırhları
içindeki bir milyar ruhu
akıncı, yağmacı egolardan korumak adına
akıldan sedler örüyorsun, kuramlardan duvarlar
çince öğretiyorsun yüreğine
felsefik terminolojiler belleğinde
kitaplar yakıp ısınıyorsun
gizemli koalisyonlar ardından gelen kışlarda...
akıncı, yağmacı egolardan korumak adına
akıldan sedler örüyorsun, kuramlardan duvarlar
çince öğretiyorsun yüreğine
felsefik terminolojiler belleğinde
kitaplar yakıp ısınıyorsun
gizemli koalisyonlar ardından gelen kışlarda...
of!
canımın sıkıldığını kimsenin umursamamasına
zaten sebebini bilmememe
bildiğimde de bir şeyin hiçbir zaman değişmemesine
çok sıkılıyorum!
zaten sebebini bilmememe
bildiğimde de bir şeyin hiçbir zaman değişmemesine
çok sıkılıyorum!
3 Temmuz 2010 Cumartesi
mutluluk
en güzel doğum günü hediyem kaanımın araması oldu. telefon çaldı açtım kimsiniz diyorum kaan diyo istanbuldan sonra özdere dedi bastım çığlığı. telefonunu değiştirip dursan da bulur kutlarım dedi. can mısın bitane misin lan kurban olduğum...
21 Haziran 2010 Pazartesi
110 - HER GÜN
Soğuk bugün, üşür ellerim
Isıtmazki kibritlerim
Tanıdık sokaklar geçtim
Hiç tanıdık değildim
Bir fırtına var kapıda
Ve içinde yağmurlar
Bir rüzgar esti
Kaçtı elimden şemsiyem
Beni hergün öldürsünler
Alıştım yaşarım böyle ben
Yerim yok ki hikayende
Uçsuz bucaksız açık denizde
Fırtınanın tam ortasında
Yapayalnız bir kayıktım
Ağlamaktan battım
Geçip gidiyor insanlar içinden beni görmeden
Kumlar dağılmış sokaklara kırık bir kum saatinden
Zaman diyor kapatmazki her yarayı
Unutmuş gibi yapar insan
Sever yalanı
Soğuk bugün, üşür ellerim
Hiç aklından geçer miyim?
Isıtmazki kibritlerim
Tanıdık sokaklar geçtim
Hiç tanıdık değildim
Bir fırtına var kapıda
Ve içinde yağmurlar
Bir rüzgar esti
Kaçtı elimden şemsiyem
Beni hergün öldürsünler
Alıştım yaşarım böyle ben
Yerim yok ki hikayende
Uçsuz bucaksız açık denizde
Fırtınanın tam ortasında
Yapayalnız bir kayıktım
Ağlamaktan battım
Geçip gidiyor insanlar içinden beni görmeden
Kumlar dağılmış sokaklara kırık bir kum saatinden
Zaman diyor kapatmazki her yarayı
Unutmuş gibi yapar insan
Sever yalanı
Soğuk bugün, üşür ellerim
Hiç aklından geçer miyim?
11 Haziran 2010 Cuma
HAYAT
Gidene kal demeyeceksin...
Gidene kal demek zavallılara,
Kalana git demek terbiyesizlere,
Dönmeyene dön demek acizlere,
Hak edene git demek asillere yakışır.
Kimseye hak ettiğinden fazla değer verme,
yoksa degersiz olan hep sen olursun...
Düşün....
Kim üzebilir seni senden başka?
Kim doldurabilir içindeki boşluğu sen istemezsen?
Kim mutlu edebilir seni, sen hazır değilsen?
Kim yıkar, yıpratır seni sen izin vermezsen?
Kim sever seni, sen kendini sevmezsen?
Her şey sende başlar, sende biter...
Yeter ki yürekli ol, tükenme, tüketme, tükettirme içindeki yaşama sevgisini...
Ya çare sizsiniz yada çaresizsiniz. ..
Öyle bir hayat yaşadım ki cenneti de gördüm cehennemi de.
Öyle bir aşk yaşadım ki tutkuyu da gördüm pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden, kendimi bir sahnede buldum Oynadım.
Öyle bir rol vermişlerdi ki okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde, hem kızdım hem güldüm halime.
Sonra dedim ki söz ver kendine
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin,
Uçmayı biliyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredeceksin.
Öyle hayat yaşadım ki son yolculukları erken tanıdım.
Öyle değerliymiş ki zaman hep acele etmem bundan anladım.
Friedrich Nietzsche
Gidene kal demek zavallılara,
Kalana git demek terbiyesizlere,
Dönmeyene dön demek acizlere,
Hak edene git demek asillere yakışır.
Kimseye hak ettiğinden fazla değer verme,
yoksa degersiz olan hep sen olursun...
Düşün....
Kim üzebilir seni senden başka?
Kim doldurabilir içindeki boşluğu sen istemezsen?
Kim mutlu edebilir seni, sen hazır değilsen?
Kim yıkar, yıpratır seni sen izin vermezsen?
Kim sever seni, sen kendini sevmezsen?
Her şey sende başlar, sende biter...
Yeter ki yürekli ol, tükenme, tüketme, tükettirme içindeki yaşama sevgisini...
Ya çare sizsiniz yada çaresizsiniz. ..
Öyle bir hayat yaşadım ki cenneti de gördüm cehennemi de.
Öyle bir aşk yaşadım ki tutkuyu da gördüm pes etmeyi de.
Bazıları seyrederken hayatı en önden, kendimi bir sahnede buldum Oynadım.
Öyle bir rol vermişlerdi ki okudum okudum anlamadım.
Kendi kendime konuştum bazen evimde, hem kızdım hem güldüm halime.
Sonra dedim ki söz ver kendine
Denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin,
Sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin,
Uçmayı biliyorsan düşmeyi de bileceksin,
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredeceksin.
Öyle hayat yaşadım ki son yolculukları erken tanıdım.
Öyle değerliymiş ki zaman hep acele etmem bundan anladım.
Friedrich Nietzsche
1 Mayıs 2010 Cumartesi
40. KURAL
Aşksız geçen bir ömür beyhude yaşanmıştır.
Acaba ilahi aşk peşinde mi koşmalıyım, yoksa dünyevi, semavi ya da cismani diye sorma! Ayrımlar ayrımları doğurur.
Aşk’ın hiçbir sıfat ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.
Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde ya da dışındasındır, hasretinde…
Şems-i Tebrizi
Acaba ilahi aşk peşinde mi koşmalıyım, yoksa dünyevi, semavi ya da cismani diye sorma! Ayrımlar ayrımları doğurur.
Aşk’ın hiçbir sıfat ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.
Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde ya da dışındasındır, hasretinde…
Şems-i Tebrizi
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)